tisdag.

Undra om jag är en hypokondiker?
Får jämt för mig att jag har en massa hemska sjukdomar.
Usch, rätt påfrestande.. Jag gillar inte läkare eller att gå till
sjukhus. Så det är en dålig kombination.

Har fått ont i halsen igen iaf.. och har typ näseblod rätt ofta nu.
Orkar inte bli sjuk nu igen. Jag brukar ju aldrig vara sjuk annars.
Men de senaste månaderna har varit överdrivet mycket !
Ska ta en såndär muquangin (stavas) snart igen. Bara att min kropp
är en tvärtomkropp. Får liksom ondare sen när den har hjälpt lite.
Samma sak som att jag inte tål eller kan ta nässpray. Blir ur och får ont
i huvudet.

Glad nyhet att det bara är onsdag torsdag kvar på jobbet i vilket fall.
Det gör mycket när fredagen faller bort. Jaa, det är älskvärt. ..!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback