måndag.

Kom på förut att det var typ 100 år sedan jag var inne på
lunarstorm. Så jag fick för mig att jag skulle gå in och kolla på
gamla inlägg som jag skrivit i lunarbloggen. haha.
Det stog en hel del där i.
Gamla bilder hade jag lagt upp också. Tänk vad livet såg annorlunda
ut för ett eller två år sen.
Framförallt, tänk vad annorlunda livet kommer se ut om ett eller två år.
:)

Önskar jag kunde ladda upp en bild jag sitter och tittar på.
Det leendet och dom ögonen, så många gånger som dom har tittat på
mig. Så mycket som jag tycker om när dom gör det. Jag ryser.
Jag tror jag skulle kunna skriva en novell om allt vi varit med om tillsammans.
Både glada och jobbiga stundet. Men jag väljer att inte..!
Även om jag tror folk skulle tycka om att läsa det och kalla oss för adamocheva
på något sätt. Så väljer jag inte.
Ni ska få se bilderna någon gång, dom säger verkligen mer en tusen ord! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback