hurfunkarhuvudet?

Galet vad folk ringer på min bil.. Jag som är så trött på skiten.
Men sen när så många andra vill ha den så börjar man tveka.
Sjukt, hurfunkarhuvudet egentligen?
"jag vill inte ha den, men det vill jag. Okej men jag vill också ha den då?"
seriöst.

Ska sätta på ljudlöst nu, sen försöka sova.. Bara inte någon idiot ringer
och väcker mig... Då blir det inget förhandlat. :P haha
Funderar seriöst på att bli försäljare. Skulle vare roligt. Med det menar jag
inte sådanna där telefonförsäljare som tjänar ingenting och får göra
ett skijobb.. Utan ett glassigt säljar jobb ..!

Mjaa, njää.. Ska gå och lägga mig nu. Fundera lite på vad jag håller på
med förtillfället. Är sjukt trött.
Så, sängen nu. Ladda lite inför utbrottet imorgon..


Godnatt Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback