Fredag. Midsommar.

Hade tänkt sova länge idag, så igår tvingade jag mig själv va uppe
rätt länge. typ kanske till klockan 1..
Vaknade klockan 7. Hur är det möjligt?
Måste seriöst köpa svarta gadiner o hänga över mina fönster!

Sen ringde pappa, anna, ellen med fler och skulle prata med mig.
Relativt tidigt det med, pappa ringde nog kl 9 första gången. När jag
väl hade somnat om igen. Haha, är det så det ska va när man blir äldre?
att inte kunna sova lääänge längre?

Har iaf fixat iordning mig nu, väntar på att bli upphämtad.. så bär det av till
affären och inhandla maat.  Grilla...!
Har försökt komma på hela morgonen vad jag ska ha på mig. Totalt värdelöst.
Skulle behöva köpa en helt ny gaderob.. Antingen är allt förstort eller alldeles för jaa,
för gammalt och fuult. :P

TREVLIG MIDSOMMAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback