Tisdag.

Varför är jag fortfarande uppe? Hade lika gärna kunnat
gå och lägga mig klockan 7 idag. 
Ögonen svider, magen gör ont och halsen krånglar.
Jag skulle verkligen behöva vara ledig och ha semester.
Men vill inte bara sitta instängd och inte göra något om jag
ska vara ledig.
Så det får vänta tills vecka 32, då blir det eventuellt en sista  minuten
eller en liten roadtripp i sverige! :) Bara leva njuta och vila.
Det behövs.
Jag åker till ställen och glömer nyklar, eller tar med mig fel.
Jag somnar direkt efter jobbet klockan 17 och vaknar dagen
efter nä det är dags att gå till jobbet. Jag slår i huvudet i väggar,
klarar inte mäta avstånd, har kört mot rött, för jag är distraherad.


Imorgon skulle jag egentligen gått till doktorn, men som
vanligt är det fullt upp på jobbet så jag kunde inte komma ifrån.
Jag som har sätt fram emot att få rätt medicin äntligen, men
det får vänta tills på måndag. Då SKA jag gå dit.

Solen håller på att gå ner och det spöregnar. Tänk om det kunde
ringa på dörren nu också. Då hade det varit perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback