söndag

Det har varit en lugn och skön helg.
Ifredags var jag bara hemma och hade filmkväll med mig själv.
När tvn hade ballat ur. La mig tidigt och vaknade relativt utvilad.
Tog tag i mitt hem och storstädade när jag väl orkade gå ur sängen.
(ibrist på annat när tvn bara visade myrornas krig)
Umgicks lite med Anna innan Martin ringde och sa att han var i Jönkan.
Spenderde lördagen med dom två, enda tills Roger Bella och Toffe
ringde på dörren.
Det var trevligt att få träffa Martin igen iaf, var väl 3 månader sen nu eller
något. Synd att tiden gick så fort. Nu kommer väl inte ses förens i September
eller Oktober.

Hade hoppats på en såndär bra söndag idag. Men verkar inte bli så. 
Jag vill ringa och föreslå film, men ska jag? Är jag för på då?
Allting är så otydligt om hur det ska vara. Jag vill ha ha haaa honom.
Jag vill kalla honom Älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback