vuxna människor - värre än barn!

finns få saker som retar mig så mycket som när vuxna
människor beter sig som barn. tänker lika dant o agerar
därefter.
det finns vuxna som troligtvis aldrig kommer växa upp.   tyvärr!
hade jag inte haft bråttom iväg med syrran idag från jobbet
så är jag ganska säker på att jag hade sagt vad jag tycker om 
hur de beter sig. flyr iväg snabbast möjligast när det är något 
som ska göras. sjukskriver sig för de är lite täppt i näsan.
Lika bra att vara hemma i två veckor då, men helst längre...
Herregud, det är inget dagis!

nog om "5 - åringarna."
gick och funderade över vad jag ska spendera min lön på.
har kommit fram till att jag ska ta tag i mitt liv och gå & köpa mig
den gråa kappan som jag varit och kollat på. Har funderat flera
månader på att köpa, men pengarna försvinner fortare än vad de
kommer in på kontot med alla räkningar&andra utgifter.
Så, den här månaden får det bli en sådan! kostar nog 700kr + att jag
har presentkort från i julas på 400kr så egentligen blir det ett riktigt
klipp. Endast 200kr att lägga ut, om folk tänker lika korkat som jag :)
Sen har jag hittat ett par stövlar presis i min smak som skulle passa
perfekt till kappan.  Får se lite, har kommit på hur jag vill göra med
mitt hår också. Det är mycket jag vill.....!
Funderar på att önska mig en bil i 20-års present också. orkar inte
att inte ha en bil. dessutom så är det ju faktiskt, min Tjugoårsdag! hehe
suurt med försäkring, skatt och sådan skit bara .

men efter min "jävla-pissdag-allt-är-skit" så  kom jag på att jag måste
ha en bil. så jag kommer någon stanns! kunna umgås smidigare med
vänner. framförallt kunna åka ut och hälsa på mamma och pappa.....!  Får väl se.
 
vilja drömmar jag har, alla handlar om typ samma sak. typ vill få fram ett
budskap. aaah, konstigt.. .. men konstigt. när jag drömmer om en viss
person så sover jag hela natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback