tredjegångengillt.

tredjeochsistabloggandetföridag. jag lovar..

sitter och lyssnar på musik vid datorn nu. o
kollar runt på googel.com lite..
det finns rätt mycket som jag skulle vilja göra.
Men jag vet inte riktigt vad.

Gå någon matlagningskurs ..
Plugga till frisör 6 månader ..
Borja boxas, träna kiboxning. (inte enbartpå friskis)
Fixa mitt hår ....!

Vill ha något att göra efter jobbet. Kanske plugga
kvällskurser eller bara göra något. Träffa folk och
komma ut.  Jag vet inte vad bara...
Vill att någon kille ska ta tag och börja gymma med
mig också. Men alla är så upptagna på sina egna
träningstider och träningspass. Så jag kanske får börja
gymma själv. Men då skulle det säkert bara bli helt fel.
Så skulle jag få sne rygg och konstiga muskler =P hahaa..
Nää men inte vet jag .....!

Nu ska jag göra favorit i repris. duscha-borstatändernaiduschen-sova

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback