tredagarkvar

har googlat runt lite på olika sidor om mat-recept.
jag tyckar det är svårt att veta vad jag ska laga
till mat. det känns som det blir samma vecka efter v.
hittade en del bra sidor. men det flesta verkar för svårt
att laga. eller så innehåller det ingredienser som jag
inte har någon aning om vad det är.  ge mig en kock!

åkte upp till a6 efter jobbet och träffade anna en stund
innan hon började jobba. så då passade jag på att testa
kappan jag skrev om igår.  fanns tyvärr inte i grått. så ja,
då fick det bli svart som nästan allt annat är i min gaderob.
men jag ska inte klaga, för den satt bra!
tänk att så lite som en jacka kan ändra uppfattningen om
utseendet på en människa.

jag nämde för anna att jag funderar på att köpa gym-kort
på sens eller friskis. så nu tycker hon att jag ska ta friskis
och träna med henne. & jag vet som vanligt inte hur jag ska
göra. ellen vill köpa på sens, myckt för att det är mindre folk
där. men jag känner att jag gillar friskis mer. nackdelen är bara
att det är sjukt mycket folk där. och jag kan tänka mig att det
kan vara jobbigt när man ska träna och behöva vänta på redskap
eller någon maskin. så det är för&nackdelar med båda ställena.
meeeeen, på friskis finns kiboxning. jag älskar kiboxning...!


Nää. ska duscha, ringa martin och se vad han vill mig på fredag..
sen ska jag sova. måste ju ÅKA hemifrån kl 06.30 imorgon. fyfan!
jag brukar gå upp då. försökhittaenmermorgontröttmänniska. 

3 dagar kvar till lön...  sen  shoppa....! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får inte svika mig o sense nu juuu=P

2008-01-23 @ 22:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback