torsdag

minuspoäng till martin igår som inte hann att ringa, men sen
när han ringde idag så ringde han fel tid =P hahaa...
Var ett program på tv:n som jag ville kolla på .. Så jag får väl ta
bort minuspoängen =) heheee.

gick och la mig tidigt igår och vaknade av att jag va tvungen och gå
på toan .. blir så irriterad. 3 dagar i rad...varje morgon&jag är så morgontrött
så jag bara vägarar o då går det inte somna om med mere.. Aaaah!!!!!!!
Vet inte varför jag inte sover så bra nu. är inte orolig för något vad jag
vet ?
Men när jag stog o väntade på syrran idag så kom hon aldrig så jag fick ringa.
o då säger hon att jag int ebehövdes på jobbet idag.. o fråga om int emia hade
sagt det.. eeh neej det hade hon ju givetvis inte.. haha aaah då blev jag mer
irriterad..& skickade ett sms till morsan så jag fick jobba me henne idag till typ
11.00 eller något.. vägra gått upp i onödan. Dessutom behöver jag pengar..!


åååhh du fortsätter med att dyka upp i mitt liv och sen försvinna igen.. bestämdig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback