oboy.

första gången på länge som jag drack oboy nu.
tycker det blir mysigt på något sätt. ta ett stortglas oboy,
sen krypa ner i  soffan med täcke och kolla på tv.
speciellt efter att ha jobbat en hel dag. då kan det inte vara mer än rätt.
och jag som har jobbat hela veckan som vanligt, borde
unna mig två stora glas! :)

om inte annat så blir det säkert en kopp kaffe när ellen kommer
hit om 30 min. kaffe kaffe kaffe. trodde aldrig jag skulle börja dricka
det. men se som allt blir. allt förändras. alla växer, blir klokare, äldre.
någon gång iallafall. vi är ung kvinnor nu! hahaaa. nää. äldreunga!
eller hur det nu blir.

glad överraskning att min lön blev ungeför 2000 kr mer än vad jag hade
räknat med. så nu får det verkligen bli den jackan känner jag.
sen kanske jag och syster ska åka till Ullared. Vore roligt..
Blir till att handla saker till min  lägenhet i sådana fall, träningskläder, kläder
m.m. Får se.. först gymkort iaf, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback