måndag

21 januari. galet snålt medpengar nu.. tur det är Lööön på fredag! (:
blir inte så mycket som jag trodde det skulle bli. men det duger ändå.
är sugen på att beställa tid hos frisören, köpa gymkort, kläder m.m
tur att Februari lönen blir ännu bättre. Hahaa.
Funderar på om jag ska ha 20års-fest också. Får se hur det blir. Sofia
det andra februaribarnet ska ha sex/dildoparty eller vad man säger.. Så
lite finns det att se fram emot, haha. Roligt med alla gamla tjejer i vårt gäng
från klassen :)

och igår åkte vi och sa upp oss:P haha .. tog med alla jobbarkläderna och
bad om att få skriva på pappret. Kändes så Sköööönt. jävlaskitställe.
"ni ska jobba en månad till, (uppsägningstiden) . men sen så skulle
vi lämna kläderna. lätt att jobba då? aaaah, spyr på de stället.
Dessutom hade dom slängt ut alla mina saker ur mitt skåp, o så hade någon
annan det nu. tur jag inte minns vad jag hade där ....! dom har ingen koll på
någonting.. Jag har inte lämnat nycklen till skåpet eller kortet in dit..glömde,
eftersomdom inte bad om det.. Så jaaa.. bra där!
ajaaa,  blir ett par tusen ifrån nu, semesterersttnig & ersättning för att ha
jobbat i kyla :D Häääärligt..!

nuu ska jag lägga mig i soffan med mitt magont o titta på film eller
något annat spännande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback