lördag

mm, lördag slår vilket pris som helst.. skönaste dagen påå veckan.
har varit uppe på a6 o umgåts lite med anna på hennes rast , sen ¨blev det lite
inpulsköp till lägengeten. gick in på hemtex så var det rea på allt i butiken.
halva priset.. så köpte gardiner. mattor o så gick jag in på imes oköpte lite
annan inredning.. blev genaste mkt mer hemtrevligt =)

sen kom ellen hit, så har vi suttut och pratat om allt, och eventuellt bestämt
lite roliga saker till april.. får se hur det blir.. kanske blir konsert iaf..=) kan bli
en toppen helg!! o nu funderar jag på vad jag ska göra tills anna kommer hit igen..
funderar  på att ringa sandra o dra med dom ut.. fast nykter då.. eftersom jag
inte kan dricka något..
o imorgon får vi se hur detblir också.. martin kanskeska komma hit. har intre bestämt
något än.. men egentligen behöver jag åka ut till mammaopappa o tvätta mina kläder.. 
har knappt något rent nu känns det som.. Suuuuuck. inget roligt att tvätta..

näää.... nu får jag ta tag i mitt liv..

o hr nog hittat min insperiation nu.. får se om det håller i sig imorgon..
godbyeeeee...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback