Lördag.

Änltigen lööördagosovmorgon.. men vakna som vanligt vid 4
o va tvungen att gå på toa..! börjaar bli ganska less pådet .
men men.. Deeet är iaf lördag :) hahaa... lovely.

kollad epå tv förut när det var en kille som skulleöveraska
en tjej om o fråga ifall hon ville gifta sig med honom.
Fyy vad jag gräät! så romantiskt ..! =)

skka ringa Och väcka ellen nu eller något..är själv här nu,.
ganska tråkigt.. & ellen är väl bakis. hehe satt hemma o drack
med sebastian igår:P skönt att jag inte är bakis kan jag lova..
Avskyr det!!

Aaaaaah solen skiner också.. blir typ  KÄÄÄR =) precis som
vårkänsla känns det som ; )  går inte bara sitta inne dååå!
Önska jag kunde ha varit i gbg nu. av olika anledningar..

Dessutom har Kanske jag ochmartin en plan för sommaren :P
hehe... aja =)



Pusss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback