"I huvudet på Caroline Carlsson"

vem vill se något program om enbart Carolina Gynning?
har svårt att förstå det. syrran hade kollat på det. & hon sa
att det var rätt bra och att hon verkade mycket smartare än
vad som har visats i tv tidigare. Men veem bryr sig, egentligen?
tror inte att det håller i längden.
Jag var på hockey igår när programet gick iaf, så jag slapp se =)

segaste veckan på länge också.....! känns fan som om den aldrig
kommer ta slut. imorgon är det torsdag bara... sen freedag & seeen Helg!!
många sjuka på jobbet nu också. & så är det än som säkert inte
kommer komma tillbaks förens om typ 2 år.  mer än vanligt att göra..
så den här helgen ska jag Inte festa...! baraa  vila
kanske får bli bio igen, har en till biobiljett eller hyra/låna filmer av någon..
relaxen skulle vara skönt.. men TOMT PÅ KONTOT :P verkligen kass
månad ... skönt att jag jobba hela förra månaden, nästa . Så det blir
relativt bra lön.


har hämtat en julklapp idag. haha blev inte som jag hade tänkt mig
blev mycket större.. det är en tavla med ett poträtt på. mig&enkompis...
ååhh jag som tkr det är så jobbigt att ge bort saker. blir så ginerad . vrider
sig i magen bara ja tänker på senare ikväll .. hahaaa. Ajjjjaaa..blirnogbra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback