efter 21.00

Konstigt  efter att ha somnat rätt sent igår,
typ kl 23.00  så vaknade jag innan klockan i morses.
& kunde inte somna om. fy vad jag avskyr det...!
jag känner att jag är trött, men somnar ändå inte.
Nu är jag trött iaf & ska duscha sen sova.. tråkigt att
det blir imorgon så fort när man lägger sig tidigt..
Den lediga tiden blir kortare eller aah. om nu fattar ,,
kan inte förklara.
Men nu kom jag på att jag har kokande vatten på spisen
& måste koka mackaroner innan jag får duscha och sen
sova .. omständigt =) heheee..

Dessutom alliallihopa.. Säg hej till den nya caroline!
nuu ska det inte köpas mer cigg här inte..
Inte bra för hyn, kroppen, hälsan, ekonomin, omgivningen..
Röka upp 1000 kr i månaden är sjukt jälva onödigt om man
tänker efter,,! 12.000 kr per år.... 
Jag kommer bli rik , frächare,snyggare o lukta godare =) hahaaa


godnatt.


Kommentarer
Postat av: >Alexandra

lycka till vännen, på jobbet iadg räknade jag ut att efter höjningen nu så röker jag upp 1400 kr i månaden, det är ganska b r u t a l t fika någon dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback