6/01-08

"nää men. vilken skön helg jag har haft!
i fredags kollade vi på film, sen somnade jag i soffan.. typ vid 21.00.
Huuuur länge sen som helst , hur skönt som helst. =)
Så vaknade kl 22.00 . gick upp, nattade mig och kröp ner
i sängen. Somnade som en stock....! aaah Sköööönt.
Vaknade kl 7 på lördagen o gick upp på toa sen somnade jag om..o vaknade
vid 10.00 helt helt utvilad..  första gången på ett par år känns det som..
Slappade nästan hela dagen kolla på film o åt räster från lasagen från i
fredags.. Nää föresten, kolladepå skidor på tv.. Kalla lr vad hon heter..
Fattar inte varför jag tycker detär så spännande? =P iaf....sen åkte ut till
mor o far med grejer till dom.. åt köttfärspaj, kelade med Nelli (katten)
Såå SÖT :D
Idag ska vi käka middag hos farmor.. Funderar på om jag ska köpa en
blomma till henne.? =) ajjaaa... fåår se.  Verkligen skön helg iaf...

och nu borde jag duscha... men har inget shampo eller balsam.. eeh
får väl knacka på grannen. Millitären :D ajaaa..

Martin is back in småland iaf! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback