3 januari

gick och la mig 21.30 igår lr lite innan. kunde inte varit skönare.
var sjukt trött .. tog en lång dusch först..
njöt verkligen utav duschen igår. jag borstade tänderna i duschen....!
unnnderbart skönt var det♥ hadegåttruntofrusitheladagen...  
sen iaf så  kröp jag ner i säängen!!!
nackdelen med det var att jag vaknade kl 5 imorse & var pigg.
det gick inte somna om helt. så jag låg och vred på mig fram
o tillbaks. men sen när jag väl skulle gå upp då hade jag
självklart somnat om och var hur trött som helst..
Hur fan kan det bli sååå???
Jag borde väl ha varit lika pigg då, eller kanske piggare? eftersom
jag ändå hade sovit lite till? ajaaa. tänker inte ens försöka förstå.
men det irriterar mig..När jag förengångsskullvarpiggpåmorgonen!
skulle jag behhövt gå upp kl 5, när jag var pigg då... för att inte bli så trött  ............ ?
Vaaad exakt skulle jag gjort uppe då?? ajaaaaa!

sitter och lyssnar på limp bizkit nu.... såå braaa vissa låtar ..
får typ tillbaks känslan som jag hade förut när jag lyssnade på dom.
jag gillar känslan!
Påtalombrakänsla.. what a day! har iofs varit väldigt trött, men inte som vanligt !!
men jaa, allt folk..hur glada som helst.. det känns lite som om det är meningen
att 2008 ska vara mitt år. haha såhär in på 3 januari kan jag redan känna de..?
hehe...:P aja nääjag vet inte. men det har varit en bra dag idag,
Bortsett från min idiotiska dröm inatt. Som säkert inte alls stämmer..!


funderar på favorit i repris ikväll igen. dusch-tandborstning-sova ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback