2007 lista.

Mitt 2007


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Köpte en katt.. HAHA....


Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej. Men iår blir min syster det.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.


Vilka länder besökte du?
Bulgarien - SunnyBeach


Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
MerKärlek. Skratt


Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
08/06-07  Studenten


Vad var din största framgång 2007?
Studenten.

Största misstaget?
Det finns många!!


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej. Är väl mina utslag som kommer och går i så fall

Bästa köpet?
ingen som helst aning. våran resasåfall


Vad spenderade du mest pengar på?
SunnyBeach - cigg :/


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla mina vänner


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Beautifulgirl- Sean Kingston
Dansing in the dark

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mer ledsen än de andra åren. Därför ser jag fram emot 2008


Vad önskar du att du gjort mer?
Levt mer!


Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt..


Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mamma&pappa i deras Nya hus :)


Blev du kär i år?
Ja, en gång. Eller kanske mer förälskad tror jag.


Favoritprogram på TV?
One three hill


Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Neej.


Något du önskade dig och fick?
Björn Axens volymtång . Presentkort på IKEA

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Shit, minns inte . hehe


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, alla mina vänner vet nog vad!


Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
"orkarintebrymig"

Vad fick dig att må bra?
mina vänner, familj och underbara minnen. roliga händelser!

De bästa nya människorna du träffade?
Vet inte om det finns så många? Har träffar många nya männiksor.
Men inte så många som jag orkathålla kontakten med.. pga massa förpliktelser
och massa annat skit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback