17 januari

Äntligen fredag imorgon. åååh vad jag längtar =)) få lite ledighet..
borde ringa till arla imorgon också,, men det tar emot . jävla skitställe......!

 igår gav jag bort tavlen.  o igår tog jag sönder tavlan. den trilla
ner i mitt huvud. hahaa o gick typ i 1000 britar av massa glas.. som
hamnade i sängen. Jaaaa jippe! hahahaa .aaah vilken vecka alltså.

ska snart fixa iordning mig , sen kommer mamma o hämtar mig. ska till
syrran på ett "party" om plastbrukar. haha .fråga mig inte. jag åker dit för att
umgås.. så kan jag gratulera caroline också :) blir ett par st .. ... ...

blir snart att börja simma :) skönt. min mage är svullen.  vet inte varför :..
serutsomengravidmage :P helt sjukt.. (denäringengravidmage) så inte nån
försigdet.......


hejsvejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback