vad var det jag sa!

nu är det redan måndag imorgon igen! haha :P asså det är fan sjukt
vad tiden går fort! blääääk. en hel vecka igen innan helg. fattar inte varför
jag får ångest för det jämt. veckorna går ändåsåfort.

igår bakade jag smörgåstårta..! :D kände mig riktigt huslig. haha ...=))
den blev lyckad.. hela tog slut :( förjävligt synd :P
släkten åt upp den.. det gick faktisgt bra att få plats så många här hemma ändå.=)
trodde ja aldrig.. fick en ring i present :D sen kostaboda glas . typ grogg glas.
pch en rom flaska. Hahaaa.. så var ju bara att ta en romocola :D
fick lite andra presenter ocks¨å... men inteså mycket,
efter att släkten åkt umgicks jag med lite vänner.. sen kom FIA.. det andra födelsedagsbarnet
in.. så då drog vi utpå krogen.. vilka minnen ifrån när vi fyllde 18.. helt
sjukt. det är redan 2 år sedan :P

sitter o käkar vindruvor nu.. inte alls gott när jag är bakis. haha sen kolla jag på
typ antikrundan på tv. lr det har tagit slut nu men jaa.. =P
lär väl koka nudlar snart. sen får jag se vad jag tar mig för ...

byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback