torsdag idag , freeeedag imorgon

ojojdåå. nu är jag proppmätt.. har nog ätit som en karl igen. hehe
åt en macka, sen åt jag mos och fermabiffar eller va fasen dom
heter? biffar iaf .. aaah skulle ha nöjt mig med mackan, men nu
har jag mat till jobbet imorgon också.. goood! :)
får väl se om jag orkar göra en macka ikväll också.. så jag slipper
äta clementin till frukost imorgon igen. Det är typ vad mina frukostar
bestått av de senaste veckorna när jag bor hemma själv..

´Har ingen tid att bre macka på morgonen.. jag går upp typ 06.40
p mamma & syrran brukar vara neranför 45 o jag kommer 06.50..
dom e rätt trötta på mig & det är jag också..är så morgontrött :/
spelar liksom ingen roll när jag går o läggar mig. hehe,, är väl att
jag inte har någon självdiciplin..
Kan bli arg på mig själv på morgonennär jag vägrar gå upp ,, eller
rättaresagt inte Oooorkar.  vill inte va så sjukttrött hela tiden!
kan tro jag e gamal.

skitsamma, det är freeedag imorgon & nu slatnt jag me fingrarna så
texten blev såhär-- jobbigt allt e då...

ska duscha. så ja kan jaga bovar sen..=)) :D

EFTERLYST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback