tisdag

tisdag tisdag tisdag..
onsdag torsdag sen fredag o helg !!!


ja herregud. är det såhär det är att vara 20?
galet trött idag.
börja med att jag var sjukt bakis i söndags,
igår var jag sjuk typ spysjuk vilket har gått
över idag. men inatt vaknade jag av att jag hade
sån sjuk mensvärk. haha och sist men inte minst.
idag tappade jag min mobil jävel i golvet så aset
gick sönder. aaaah. vad ska hända imorgon? =P
så nu har jag fått tejpa min mobil.
haha, ser verkligen förjävligt ut. ...

igår när jag kom hem tog jag en dusch/bad.. la mig
i sängen eftersom ja mådde så dåligt. hade tänkt
kolla lite på tv. sen vaknade jag av att mobilen ringde
& då va kockan halv nio! så tog något att äta sen la
jag mig igen... så det blev ingen matta.. fsov hela dagen
igår.. .. usch.
underar på om det får bli matte idag istället.. ellen ska komma hit sen ska
vi upp till IKEA... tur det finns.. när man behöver halvbra
grejer till billigt pris..
Egentligen vill jag bara gå och lägga mig igen.. fattar
inte varför jag är såå trött hela tiden. & till doktorn vill jag
helst inte gå. men jag kanske borde det. fårvälse. tardenågonannandag

HAhahahahaaa. så skön reklam på tv för den delen.. med falukorven
och hamburkaren...
haha när falukorven säger till hamburgaren "naaa du är dum i huvudet"
lr var det nu är.. får skrattanfall när jah ser sen:..haha shitness..

nu måste j akila...ska till ikea som sagt sen vt jag inte vad som var
planerat. han ringde o fråga om vi kanske skulle laga mat? mjaaa vi får väl se.
duejudumihuvudet:D:P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback