söndagsmiddag.

jag har tråkigt och så är jag bakis!
det finns ingeeeeet här hemma att äta.. haha inget gott iaf!
bara mina chokladhjärtan.. men dom är inte heller goda idag .
PIZZA LASAGNE TACOS gee mig! heelst lasagne+sallad.

kanske får underhålla mig med att duscha och fixa iordning
mig.
sen blir det att hyra film och laga mat. aaah geee mig mat....! =)
det börjar bli en vana på söndagar med film&mat,



när man behöver funderar på ifall det är rätt eller fel med en sak.
betyder det att det oftast är fel sak att göra då?
eller är det bara jag som fått för mig att det som är rätt att göra
oftast känns som en självklarhet?


ge mig en makeover!


Kommentarer
Postat av: caroline

Snart kommer pizzan hem till mig! ska inte bli helt fel;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback