söndag.

I helgen har det inte hänt så mycket. I fredags var min familj med respektive
eller ja. Madeleine och kristian, jimmies tjej följde inte med och jag hade med
mig en kavalje, men vi är inte tillsammans.
& innan vi åkte dit var jag hårmodell. Är rätt nöjd. eller jag är nöjd. lite ovant bara. :)
Igår var jag bakis, ellen kom hit en stund på kvällen innan hon skulle jobba. Så
när hon gick så satte jag på en film och somnade i sängen rätt tidigt. Vaknade när
hon kom hit på natten sen igen. Haha. Eller vaknade iofs innan vid halv 3 och
då var första tanken att jag skulle be henne köpa med sig fanta till mig?. :) skumt,
sen kom hon iaf o så somnade vi om efter att ha pratat lite..
Men jag sov nog inte så djupt, vaknade efter 2-3 timmar av att jag tänkte läggamig
och krama henne. Hahaaa,  fick för mig att hon var någon annan. Men jag hann
komma på mig själv :) Fast hon hade märkt det :P

nuu ska jag snart iväg.. väntar på att min skjuss ska kommahem, får väl bli att laga
mat som vanligt? o se på tv/film eller något.



mjaaaaaaa måste skynda nu .... packa sovgrejer smink o sånt skit .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback