slitsam dag.

minst sagt. jobbat och slitit mer än vanligt på alla ställen idag.
och dagen på jobbet slutade lite roligt :) hahaaa...
ibland är jag bra klantig, shit vad jag skrattade =)
Eleni skulle ta tvätten ur bilen sen skulle jag åka och pakera.. Bara det när
han skulle precis öppna dören bak på bilen åkte jag iväg. haha
(trodde hon redan tagit tvätten ur bilen)
sen vid parkeringen i garaget stod det massa bygg män i vägen..så blys som
man e. så tog jag ett varv till.. förbi tvättstugan. haha men då var inte eleni där!?!? =P
då hade hon gått till parkeringen och precis när hon kom dit för o ta tväätten..
ja då åkte jag därifrån innan hon hann öppna bilen. ahahaaaa shit alltså.. :D

sen åkte jag och syrran till affären för jag behövde handla mat.
ellen kom dit, sen drog vi upp till a6/ikea.
köpte en hylla, som står på golvet. till mitt badrum. får knappt plats
med all skit jag har.. så får hoppas de blir lite bättre.
har inte orkat fixa iordning där inne. sen köpte jag en skohylla. blev också bra!
stog joch drog i min matta idag igen, men fundderar på om den
kanske får bli en födelsedagsklapp? får se =)

så nu kom jag/vi hem.. har satt ihop hyllan, packat in all mat.(vilketintevarsåmkt?!)
kändes som mer i affären.. men nu har jag iaf tacosaker / filadelfia :D Goooottt!
ikväll får det nog bara bli en macka .. orkar inte diska och sån skit. hehe.
jag är heeelt död. funderar på en dusch och sen sova..


snart fredag, ser fram emot att umgås med fia.. .. äntligen! händer typ allt
för sällan.. sen på lördag kanske martin kommer hit med hans kompis mårten eller någon..
då blie trångt i min lägenhet =)

nu ska jag ta mig en macka, pyssla lite här hemma. sen duscha och sova...
jobbig-seg-onödig-dagpåjobbetimorgon.massa skitställen =(


Byeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback