onsdag

helt klart den onödigaste dagen i veckan.
torsdagen är seg också. så nära helgen men
ändå inte. hahaa. negativt.com!

fick ett ryck efter jobbet idag, har kokat potatis
lagat sås, och tinat dom äckliga köttbullarna.
usch, bläääk. dom är hemska.
Men resten var gott. sen har jag diskat allt och
städat mitt badrum. hahaaa. efter det gav jag
upp.
herregud . jag äter som en karl ibland. nu har
jag sjukt ont i magen. vet inte hur mkt potatis
och sås som jag tryckte i mig.. massvis var det iaf.

nu sitter jag och funderar på några saker. hmm hmm...
försöker komma på vad jag ska göra.
Imorgon är det alla hjärtans dag. Ska jag angagera
mig eller vänta på alla mina hemliga beundrares
kärleksbrev?
förra årets alla hjärtans dag var ingen vidare.. nejnej.
minns mest att jag var nere&tyckte synd om mig.
men inte nu längre. Neeeeeeeeej aldrig mer!

nu  ska jag ta tag i mitt kärleksbrev.. hahaa jaa. eller nä
kanske skaduscha eller ringa o snacka skit med
martin. om han nu vill prata med mig idag. igår dög de ju
inte...

godbyeeeeeeeee / Caroline!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback