Onsdag 27/02

haha jaag är så glad att inte jag är bakis idag.
martin ringde i morses & han mådde inte särskillt
bra kan jag lova =) njaa lite skadeglad får man väl va?:), men synd om
honom också för den delen. hahaaa.. ska ringa och se
om han lever sen. Men jag anta att han fortfarande sover eller lider någon stannas :P
"jag ska nog ta det lugnt ikväll" haha lääätt du.

Har gått och skrattat för mig själv på jobbet nu i eftermiddags.
Folk fick ringa in till radion & berätta historier som dom varit
med om. aaaah kunde inte hållamig...! :D.
Skönt att höra att det inte bara jag själv som råker ut för pinsamheter .. !
det blev nästan atomatiskt att jag började tänka tillbaks på saker
som hänt mig eller  olika roliga situationer. hhaha aaah
vilka minnen man haar...!  =)  vissa pinsama & andra underbara

Jag är rätt duktig på att gå & dagdrömma också. Speciellt om jag hör en viss
låt/låtar så flyger tankarna iväg.
Det kan faktiskt vara rätt trevligt tidsfördriv på jobbet. :)
Spciellt eftersom "drömarna/tankarna" alltid blir som jag själv vill ha deet,
Men  drömmar är drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback