nya vägar.

igår blev det fest igen. och sen skumbad när vi kom hem.
otroligt skönt. eftersom det var ruskigt kallt och snöblåst igår.

ikväll ska jag på "dejt" och vi ska laga mat. det känns som det är dags
att njuta av det jag har mitt framför mina ögon. istället för att
sakna det jag hade förr.
annars kanske den här fina människan inte orkar vänta på mig
längre. det har gått snart två år. och på dom två åren har det varit
många jobbiga stunder men även stunder där allt har varit mer än bra.
alla runt om kring mig förstår inte vad jag väntar på. det gör inte jag heller.
antar att jag inte har varit redo för något nytt förhållande. jag vet inte
om jag är det än.Meeen, jag vet när någon gör mig glad.. och jag kan
känna när någon bryr sig. mer än vad jag kanske förtjänar alla gånger.
ikväll ska jag åka dit med en syn och se hur det känns...

jag tror mamma&pappa har rätt. han är perfekt!

sen är det som mamma säger när jag är ledsen och saknar. att första
käleken kommer alltid finnas kvar.hela livet. men ibland måste man ge
någon annan chansen. som mamma gjorde med pappa...och se hur det går för dom.
lyckligt gifta med 3 barn och ett nybyggt hus!♥

nu ska jag fixa iordning mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback