M å n d a g

det har varit en bra dag , inget har kännts särskillt jobbigt eller tråkigt.
kollade på mitt lönespes i morses när jag kom till jobbet. det kännes
bra , lite som en bekräftelse på att det lönar sig att gå dit varje dag
även om det kan kännas jävligt surt vissa gånger.
det gör nog mycket att jag jobbar med en så bra jobbakompis också.
vi pratar om allt.
dagen har varit bra, det är bara nu som det känns lite ledsamt, eller kanske
mer ensamt. jag kan inte förklara.
Fast det är också en lögn, jag vet varför jag mår som jag gör nu. men
inte blir det bättre för det.

nä nu ska jag skicka väg ett sms och sen ställa mig i duschen ett bra
tag & lyssna på underbar musik och bara minnas allt bra...! I vilket fall
en del av allt bra. Sen kanske det får bli en film eller om inte annat
så går jag nog & lägger mig ..


Jag är avundsjuuuuk på martin idag! :)
det är ju kul att någon har något roligt att se fram emot ikväll :P
Im happy for you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback