hurra. ärjagtrögastivärlden?

ibland kan jag verkligen undra.. om jag är det. herregud..
jag har blivit såndan som jag trodde jag aldrig skulle bli...!
har kollat på bilder idag. blev spyfärdig..shiit vad jag kan ångra vissa
saker i efterhand. både namn och bilder.
känner mig som en trög 14 åring som vägrar fatta.. aaaahhh.

nu måste det fan hända något..!

varför ska det alltid sätta stopp i huvudet på mig?
igår var det mysigt. maten var fördig när jag kom dit.. så vi käkade kollade
på tv.. sen gick vi la oss under täcket. det var skönt att slippa sova själv igen..
iofs har ellen o anna sovit hos mig. men är inte samma sak..

det spelar ingen roll om jag försöker..!
mitt hjärta vill vilja, men huvudet är cpigt.. vågar liksom inte ge mig in i något,
vet inte vad jag vill.jag vet aldrig vad jag vill..
enadagen en sak andra dagen något annat.

och jag tror inte det är meningen att jag ska åka buss för den delen eller...
senast jag åkte buss var när idioten tänkte våldta mig, lr gud vet vad han tänkt göra!
Igår åkte jag buss till samma ställe, eller ja.. samma busss/linje..
tro inte det är en "neger" (om manfår skriva så) som börjar följa efter mig då.
det var när jag började öka takten och han samma sak som jag blev sådär livrädd
herregud. se bara på efterlyst.. sånt händer tjejer
dagligen typ känns det som. Så jag ringde honom och när jag sa högt i tele att det
är någon som följer efte rmig.. då dröjde det inte länge innan han vek av :S
aaaah, ska aldrgi mer åka buss!!!


hjälp mig välja hur jag ska göra.....! 




( tänkte ladda upp lite bilder snart    . närjaghartidochork)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback