godnatt

har spenderat alldels för mkt pengar på mitt hår de två
senaste dagarna. till Ingen nytta. hahaa... nu får de bli
löning snart.. ska leva snålt de sista veckorna så jag kan
shoppa sen. dessutom ska jagköpa present till syrran också!
undrar bara vaad...

en bebisdräckt med text : jag har världens bästa mamma!
det vore något =)

blir nog ingen ring i födelsedagspresent. synd. det är något jag
verkligen skulle vilja ha. men samtidigt.. det är väldigt dyrt med
guldringar..
mjaaa.. någon gång kanske jag fåt en ring i överaskning av honom?=)
haha.. vore romantiskt.....! =) vitt guld vill jag haaa... storlek 17 på
högr ringfingret! :P kkeep on dreaming

nu ska jag sova. kl är redan för mkt... undrar vad syrran&han har
kokat på.. eller om han ljuger för mig =)
iaf... vi har bjuda på fest hos min kusin nästa helg..antar att folk
räknar oss som respektive.. hmm hmm hmm.. vet ej om vi ska gå.
har egentligen annat för mig då.. men jaa kanske..


GODNATT....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback