fredag imorgon

äntligen!
jobbar till 12.00 imorgon, sen ska jag till Lisa och vara
hårmodell. ska bli trevligt att träffa henne. o framförallt
få mitt gräsliga hår fixat . så underbart.
madeleine fyller 22 år imorgon. tänk vad tiden går fort.
känns inte som det var länge sedan vi var små barn. men nu
så ska hon ha barn. jag fyller 20 och jimmie blir 17  år.
tänk mamma&pappa. ska redan bl imormor&morfar!
på tal om dom så saknar jag faktiskt dom. hoppas dom
har det bra och att det är fint väder !

ikväll skulle min farmor kommit och hälsat på. men det
blev inte så. hon vill inte vara ute på kvällen.
så vi bestämde att vi får ta det någon annan dag på helgen
istället.
så jaa. ikväll ska jag jaga bovar. haha.. på efterlyst! =)


hittade några bilder från i sommras. :)
image28
image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback