Nedräkning till helgen!

Snart är det fredag, snaart...!
Iofs vet jag inte vad som händer på fredag, men på lördag är
det julbord och sen på söndag är det SOFIA heeela dagen..
och jag längtar!! :)
Vi kommer ha mycket att prata om.. =) Kuuul! Dessutom har hon
förberätt mig på en stor blöt puss :P haha vi får se!

Och jag, ja jag är mellan två jobb och försökerfå ihop mina timmar!
funkar rätt bra , har inte hunnit tröttna än.. dessutom så kanske det
inte kommer vara s¨åhär så länge.. Vi får se, vi får se :)


Allt annat funkar bra också.. Jag lever mitt liv för en gångs skull ..
 Jag går i min egna skor och är inteberoende av någon annan....
Det är länge sedan jag kännt såhär. Typ frihet eller vad jag ska jämföra
det med...  Underbart!!

kan berätta alltbranågon annan dag, jag ska byta om så jag kan åka till
mitt andra jobb snart. Kom nyss hem från mitt första :P

C r l n C r s o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback