Torsdag

Har varit barnvakt åt min kusin en stund idag efter jobbet,
sen har jag ätit lasagne och träffat anna&mia en snabbis.
försökt ragga täcke till mina gäster imorgon också..
gick väl sådär. hehee..

vill attt han ska komma hit nuuuuu o bara krama mig.
läskigt att jag saknar honom så mkt, men det är bra.. om
allt ordnar upp sig. men känns tungt nu. Vetintevadjagkangöra. Typ ingenting..
Så försöker tänka på annat..
Imorgon kommer Martin&Fia Mårten&Fredrik? hit.. Då blir det fest.
seen på lördag får jag se, dom ska hem o festa men martin
kanske bjuder med mig? eller annars ska jag träffa elex o mammutt :)

Borde diska , men finns alltid massa annat som lockar mer än disken :P
alltid....!


Efterlst ikväll också. Aaah borde inte kolla på det, för jag blir typ mörkrädd o

vågar knappt sova själv.. Men ändå.. Jag måste, jävla beroende...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback