tisdag.

Ja, imorgon kvar sen är alla lediga pga valborg. hur bra som helst!
jobbar tyvärr på fredag igen. men de gör inteså mycket :)

Jag är på riktigt bra humör.. gick ner en sväng till stan och sen traskade
jag vidare en bra bit och tog vägen förbi vätterstranden hem.. Underbart...!
Har betalt räkningarna idag och lagt in alla bilder på datorn från kamran..

Aaaaah haha, vissa är klockrena.. Bde från sthlm och från nu i helgen när
martin mårten Sofia & fredrik var där :D


Näää.ska laga mat och sen lasaskvallertidningen jag köpte till bussen på
väg hem från sthlm. har inte hunnit kika i den än:P

Kärkärkär.. Men vet ej hur dettakommer sluta..  Braaa hoppas jag. vi är perfekta för varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback