onsdag.

Ögat lurar magen, big time. Har vräkt i mig lasagne.
Så nu är jag mätt..
Har varit jobbigt att jobba idag, gillar inte dom ställena
vi varit på. O att jag varit trött har inte direkt underlättat.
Mina fötter dödar mig ...

så  jag funderar på att ta ett bad, sen krypa ner i sägen o inte
göra något mer på hela dagen..
Eller så kanske jag behöver en promenad, rensa huvudet
lite?

Undrar hur allt ska bli, vill kunna göra något för att det ska
bli bra. Men jag orkar inte, jag orkar inte sattsa och sen
bli sårad igen. det känns som jag försöker hålla tillbaks
allt. Typ, det som blir, det blir..
Hoppas han tänker efter på de här två senaste åren som gått
och alla våra minnen.
Undrar just när jag ska orka? När kommer jag orka och våga
igen?

Martin o jag brukar snacka om det ibland och han har rätt i
det mesta han säger. Känns svårt att tro på eller ta seriöst
bara. Men något som jag försöker tänka på att det blir inte jobbigare
än vad man gör det..
Det är bra att tänka så, åkte ju till honom i helgen och det var
trevligt. Träffa honom och hans vänner...! :)
o jag överlevde faktiskt :P
Sen är det snack om att några  av dom ska komma hit i helgen, då kommer
vanliga carro fram igen :/   Skärpning..

får bli en promenad nu,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback