Måndag. Hemma igen.

Jahaaa. Jag borde storstäda här hemma. Men det känns inte så lockande
när man städar hela dagarna på jobbet :P haha. Därför det ser ut som en
katastrof här hemma ...

Vill hellre gå ut och ta en promenad med mp3 i öronen. Bara få vara själv & tänka..
men vet inte om jag borde, vädret är som vanligt, helt cp.. Sol,regn,sol o sen regn.
Jaaag vill ha sommar nu ,


Var i Sthlm i helgen. Vad jag älskar den staden.... Vill dit igen Nuuuu.....!
Skulle gått på konsert men blev inte så.. Men helgen har varit toppen, vi har haft.
Rooligt :D Så skönt att slippa den här hålan.
Jaag vill tillbaks..! kanske lägger upp bilder nån gång om ja orkar.

Nuska jag fixa o dona lite här hemma.  o se om ja kommer ut på en promenad sen.


In uno oculorum tuarum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback