Fredag.

Vilken jävla dag jar har haft...!
Började med att jag fick böter på morgonen, inte 200 eller 300 utan 600 jävla kr.
Och inte var det mitt fel heller. Rutan jag stod i skulle varit borttagen, men inne i
stan finns det slitna rutor så jaa, hur skulle jag kunna veta!?

Sen när jag skulle till ett annat ställe efter en massa stress eftersom jag jobbade
själv. Ja då sätter jag i gång larmet, och inte en käft var där!!
 Fick ringa larmcentralen Sthlm, men dom inte inte hjälpa mig.
haha herregud..
Så jag fick sitta och vänta där på vakten... Som tog en himla tid..
Sen när väl han kom så skulle han föhöra mig typ.
Vem jag var , vad jag gjorde där , med mera.. O mitt i allt ihop ringer det på dörren
på det företaget, när vi är längre in i lokalen. Ja då får vakten för sig att det är min "kumpan!
hahaaaha. seriöst. Jag är ingen inbrottstjuv lilla jag, o varförskulle jag sitta kvar o vänta på
vakten då?
Men han släppte mig tillslut och vaktade tills jag hade försvunnit .. aaaaah shit alltså...!



Alla är lika dana. sviker när man börjar våga sattsa. vem är Min Man?
undrar om han finns överhuvudtaget....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback