3 okt

Det är sorglit vad tiden går fort, det är redan 3 okt.
Tänk att det var över ett år sen nu, alla redan! Nästan 1½?
och 1 nov är det redan ett år sen min kusin åkte in. Det är helt sjukt,
Livet är sjukt.

Tänk det jag vet nu, tänk om jag hade vetat det för två år sedan.
Då vet jag vad jag skulle försöka gör annorlunda eller ogjort. 
Vilka vännker jag skulle ställt upp för mer-mindre. Så mycket jag skulle kunnat ha gjort!
men egentligen vill man verkligen ha facit i handen?


sitter hemma nu & lyssnar på Big girls dont cry remixen med sean kingstone & Fergie
det är svårt att inte börja ällta allt gamalt, framförallt låta bli att sakna!
allt är så uttjata så jag vet inte vart jag ska vända mig, det vänder sig i magen.
Precis som att jag skulle behöva spy.
Kärlek, ge mig kärlek eller spola tillbaks tiden så jag kan få ur mig saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback