28/10

tredje gången
vaknade i morse & märkte att mitt armband hade gått av
lr att jag knäppt upp det i sömnen, för det var inte trasigt?
tredje gången mina drömar handlar om typ samma sak
också.. 
tänk om jag kunde få välja mina egna drömmar, lockande!

vaknade kl halv 11 för den delen, men när jag satte mig här.
så var kl bara 10. borde kanske ställa om mina klockor. = )

ska sätta mig o soffan nu, spela lite bil-spel.. sen lär jag väl
äta något innan jag ska åka till jobbet 14-22.. Ja vad kuuul!!!!
Verkligen inte. :/ 
Har gjort upp en årsplan med pappa också med min ekonomi.
Tror det kan bli rätt bra! bara jag får ett fast jobb snart, så jag vet vad jag får ut!
Varje månad!!



I love you soo, but It's too laaaaate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback