27/10

kl är 01.00 och jag kan inte sova..
sitter och tänker förmkt o kollar på någon halvkass film på 4an.
Har tagit en cider med ett par vänner och ätit grekisk mat.
Det var verkligen jättegott! ooh mätt blev jag!!

Ska bara försöka rensa huvudet nu så jag kan gå och lägga mig,
o somna på en gång..
Sen är det lördag o snart söndag .. Usch, redan ångest för jobbet. :/
avskyr de!
sen börjar ja mitt jobb på måndaag! våga ta för sig kanske?!!
Ny i en grupp med 13 pers och jag är ju inte alls blyg, nää inte alls!
Nej, men jag tror det ska gå braa. Får hoppas det är något för mig...!!!!

godnatt nu, och vem vet. vi kanske hörs imorgon när vi vaknat...
Sovgott och godnattkramar ! !! !!

/ coola carro13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback