22 okt.

Ännu en ledig dag, det börjar bli rätt segt att inte göra någonting.
Dessutom måste jag jobba, så jag klarar av att betala min hyra!
Sitter och har så många funderingar nu,
vet inte riktigt hur jag ska tolka allting. Det går fram&tillbaks!

Vaknade av att mamma ringde och väckte mig vid 12 idag,
fortfarande jättetrött !
Tror inte jag sovit så djupt inatt pga min dröm. Alla hemska drömar!
Hela tiden!

"Drömde att jag åkte till Sthlm ?! why? Orkar inte att det ska börja igen!
det var undermedvetet i drömen hela tiden varför jag åkt dit.
men istället träffade jag någon annan kille som var förlovad. Men han  försökte
hjälpa mig & vägrade lämna mig själv..
det var också undermedvetet att jag och den killen var galet kära!
Vilket vi egentligen inte fick vara,det var förbjuden mark!
Så han försvann helt plötsligt, och där stod jag själv i stan mitt i natten och
insåg varför jag var där!  Men visste inte hur eller vad jag skulle göra!!
Alla känslor bara kastade sig över mig & jag fick panik , som vanligt!?
Ja kände den där obehagliga känslan av att vara helt själv ,
utan den man älskar..  den sjukt jobbiga känslan!!!
Jag skulle precis ta upp min telefon och ringa, H.... men hann inte. tror jag!?
för jag gjorde det aldrig. även om det var de hela drömen egentligen gick
ut på? att jag o henrik skulle träffas enligt mig !?
Istället gick jag längs gatan själv och kände alla dom där känslorna!
urk.

det är svårt att beskriva en dröm, som är så suddig!
sitter och lyssnar på Timbaland- apologize. "It's to laaaaate to apologize"
den låten är grym, riktigt mycket känslor i den . ... ! & det är verkligen försent
för att be om förlåt! Lyssna på den....!
det känns som att det är något som kommer från mig till dig.. all den känslan.

jag hatar att allt ligger och trycker undermedvetet hela tiden.. det är jobbigt!
För jag kan inte göra någonting åt det. Även om jag vill.:..:!
Jo, lära mig leva med det har jag gjort, o det funkar bra ... även om jag önskar
de försvann!..
guud vad jag har älskat dig, för ingenting. det är bara tomt och overkligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback