16 okt

I morse var det svårt att komma ur sängen.
Ögonen var riktigt tunga!
Har varit på arbetsitervju nu, vet inte om jag vill ha det jobbet eller rättare sagt att om det är
rätt jobb för mig? Hur ska man kunna vet vad man vill jobba med??
Får se hur det går och hur jag trivs iaf! :)

ellen kommer nog förbi här en sväng senare. Skönt!
Behöver reflektera några tankar som jag har..!

Helgen var bra!
Martin kom och hälsade på fre-lördag. haha, stackarn fick sova i mitt kök..
men det var kul att umgås med honom, & festa! kändes lite overkligt bara
eftersom vi bott typ hundra mil ifrån varandra innan.
Men inte längre...! =)
på lördan kollade vi på Beck också, som förut fast utan henrik
, smörpopcorn & päronsoda.. Istället var Martin och Ellen där ! Inte fyskam det heller.
I lördags såg jag, Haaan ,  Ellen och sebastian på film.. Det var också mysigt.
& i söndags jobbade jag på arla, började kl 06.00.. Trodde jag skulle dö!!
Fy fan! Hehe...

Det är mkt nytt nu. Fia vill att jag ska hänga med Henne till norge i januari.
Jobba & tjäna ihop pengar där i ett ½ - 1 år.. Jag är faktiskt sugen!
Det skulle vara kul att bo i Oslo och kunna börja om helt från början!
Det är nog vad jag verkligen behöver! Hmm, måste bestämma mig!!
vilket är rätt svårt.


Tjaaao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback