snöö.

nu har hemska snön kommi tlite granna...
o det är inte bra någon stans..
plus att dom som inte redan kan köra bil kör ännuvärre
det är kaos på gatorna o alla bilköer!!
Säger som Rogerp å rix morgonzo sa...;
det känns som det kommer bli en klagar-måndag!

Slängde mig på disken när jag kom hem efter jobbet så jag
fick det gjort.. Så jopbbbigt att veta att den står där o bara väntar...
Kan inte riktigt känna mig ledig då..
& nu ska jag lägga mig i soffan o kolla på tv. & typ hoppas på att någon lagar mat åt mig idag..
För jag orkar verkligen inte..
Min rygg dödar mig och jag ränkar typ timmar tills min hemska
mensvärk kommer.. Bläää......!!!




Jag säger ja, hela tiden över allt och jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback