ödet..

♥ Jag tror på ödet......!!!
här är en länk till en hemsida lr webbadress lr vad det heter...
om en kille som beskriver en tjej han såg på tunelbanan utan att hinna prata med henne.
Han blev kär i första ögonkastet och nu är dom tillsammans..
http://www.nygirlofmydreams.com/
 åååååhh...............! så himla romantiskt och underbart att det fortfarande händer sånt!!


Mitt öde gick inte riktigt dit jag ville, inte hela vägen och det är tråkigt,
Men allt som händer har alltid en mening.. Vill jag tro på iaf.!
Det vore tråkigt annars...

Satt och kollade på One Thre hill förut..
Vissa saker man ser på film/serier stämmer så bra,,
Man måste våga ta en chans. Det kan liksom gå bättre än vad man tror......!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback