natt-full-bakfull imorgon

Ja, fy fan...
sitter o dricker vatten nu o hittra knappt knaparna där ja ska skriva...
Dricker massa vatten nu för jag ska slippa bli massa bakfull imorgon..
men de lär jag inte slippa ändå... de känner jag redan nu,,,'& problemet är
att ja kommer bli väkt av en väckarklocka imorgon när min sovkamrat ska åka
o då kommer jag inte somna om o då kommer jag inte må ra o då kommer jag
va bakis... så d'rför funderar jag på att ta en dusch nu... Så jag piggnar till  o sen
dricka en liter vatten till.......typ!!
för imorgon ska jag ut o hälsa åp mina föräldar... o då blir det jonnigt om jag ör
bakis....!
Dagens/nattens,,,,,,problem liksom,.,,,,,

verkligen intressant!   syrran jävlen tog med 60% rom o jag e skitfull...!


Godnatt..snarka gott typ.. O martin är också full..


Slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback