mindag

Min mage dödar mig snart.
Det hugger till så hårt ibland så jag nästan trillar ihop.
Så därför har jag inte gjort så mycket mer än legat i
soffan och vilat idag.   Fast iofs...
Förde över alla bilder från kameran till datorn, eftersom
syrran och hennes pojkvän ska låna den..
Sen har jag lagat mat, vidrigaste jag gjort på länge.
Skar upp kycklingfile och stekte den. & jag avskyr rått kött . usch
Jag såg fram emot att äta, men när jag hade gjort maten
så var jag inte särskillt sugen längre. .
Ris, stekt kycklingfile och uncel ben's.
Jag förstår inte vad som ska vara så äckligt med rått kött  ¿

Sen har jag kollat upp allternativ på billiga boenden i Sthlm.
Inte till mig, utan en vän & ja. Det gick väl lite sisådär.
Jag kan bara tipsa om där jag bodde med min klass när vi
var på skolresa i 9:an.

Låg och kollade på tv förut. Det finns mycket som jag skulle
vilja köpa. Både kläder, skor, jacka.
& grejer till min lägenhet prydnads saker, lampor, nyasänglakan,
tavlor, ljus, skynke, mattor.
Det är så mycket och jag har så lite pengar och det retar mig!

Det värsta med att vara arbetslös och inte jobba, ärattjaghinnertänkapåallt.
Saker som egentligen inte har någon betydelse längre. Men som
på något sätt får det ändå. Detretarmig.
Så om jag får möjlighet ikväll så ska jag göra något åt saken.
Bara vräka ur mig allting som jag gjort de senaste gångerna.
Sen får det bli som det blir. Förjagorkarintebrymiglängre....!!




♥omdetändåfannsettnamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback