kallt.

Usch vad jag fryser o är hungrig.. De finns ingen mat o jag pallar inte gå
ut till affäten :seegt.
Lär ta en dusch eller något så jag får lite värme iaf! gud så gott:P haha





satt o läste runt lite på internet. i folks bloggar...
de flesta skriver om att det är mysigt nu när snön har kommit.
o då får jag såndär myskänsla ikroppen hur det var för ett par
år sedan.. när snön kom. stora varma kläder o mörka kvällar.
o sen få komma in med dig o värma sig unde rtäcket o äta god mat!
ooh bara mysa o ha det allmänt braa!!...shit vad mysigt det var...!!
första gången du va hemma hos mig o v i gick ner till mia o roger på kvällen.
det var iskallt ute och mörkt o allt var bra ändå!! för jag var såå kär.....
Nu ser jag inte alls fram emot snön.. känns mest bara jävligt jobbigt
o ensamt..& kallt!
gå ute och frysa , sen komma in helt själv o fortsätta frysa!! näää....
usch
Jaag vill uppleva såna jular när det var duojag..!
jag vill så mkt men gör ingenting.... finns inget att göra o det är tråkigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback