27/11

Nu är det snart december. shit vaad tiden går foort...!

På jobbet i morse när vi skulle äta våran frukost fick jag
lite nostalgi känsla..
Fick syn på den "ginis världsrekord" (stavas?) boken som
jag och Henrik stog och bläddrade lite halft om halft i på
coop i Södertälje !  När vi egentligen ville flyga på varandra!
Hehe... ajaaa.. vetintevarför
Sen gick väl dagen rätt segt.. fick världens mensvärk efter
halva typ.. Ont i ryggen, må illa o allt vad det innebär...

Va o hälsade på anna efter jobbet också.. De va trevligt.. på
coop för den delen!

Nää usch, jag orkar varken tänka lr angagera mig i något längre...
Går upp på morgonen , åker till jobbet.. gör det jag ska åker hem
slöar o är allmänt trött och hängig i kroppen..
Vintern är ett rent helvete med Möööörkret!!!

Humörsvängningar allan carro idag...! orka! & nu ska jag städa toan..
Som OM Jag inte har städat tillräcklgit idag liksom.. Hehe..
Nää usch gå o lägg mig lr något.. Blir sova Tidigt ikväll....!


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback